Wednesday, April 28, 2010

exam: cuti: konvokesyen

assalamualaikum...


hanya hiasan semata-mata

kira lama dh aku tak update blog ni. first, nak crite sal exam. hari jumaat ni aku exam thermodynamics. rasa semangat giler nak jawab exam walaupun aku tak study. tak tau kenapa aku suka ngan subjek ni. maybe aku suka ngan lecturer aku.hehe. sumpah! dia pandai sangat mengajar. mula2 aku takut sangat nak ambik paper ni sebab aku dengar cite orang ramai orang failed paper ni. tp lepas tgk cara lecturer aku ni ajar, memang terus masuk lam otak aku nih*tak semua aku faham, tp atleast aku ada faham sikit-sikit. yang ni aku tipu sikit-sikit je*hehe. pastu last paper aku hari selasa minggu depan.yea! pastu merdeka! :)


nama gf mr. bean sama ngan nama aku! emma..haha

time cuti ni pulak aku banyak menghabiskan masa kat sini je. flight aku balik MIRI 31 May. so maksudnya aku stay kat sini 3 minggu before aku balik tanah tumpah darahku :) dalam amasa 3 minggu ni banyak tempat aku nak pergi.

---> 1) aku nak jumpa bf aku dekat LCCT 23 may ni..almaklum lah. rindu tahap Gunung Kinabalu. die join MASUM wakil UNIMAS untuk lawn ball. aktif gak die ni. aku plak? aktif kat katil je. renang kuak lentang, renang berirama, semua jenis renang aku tau!haha

---> 2) aku nak shopping baju raya dekat jalan TAR. rasa xsabar je nak menghaniskan duit ayah aku. haha. mak aku pulak siap pesan beli langsir kalau aku g NILAI. mak, anakmu ini belum ada transport nak jalan2 kat tanah malaya ni. lesen pun masih ade P.hehe

---> 3) aku nak stay rumah kawan abang aku.ep ep, perempuan ok? bukan lelaki. dia sendiri offer kat abang aku, kalo aku boring duduk la rumah die. aku plak dengan muka tak tau malu, ikut je! haha

---> 4) aku nak melawat family angkat aku kat Seremban. lama gile aku dah tak g seremban. sorry la mak, anakmu ni kalo time cuti je balik sarawak. tak sempat nak singgah rumah mak dulu.hehe.kak ngah aku ni pulak dah ada baby girl. tak sabar nak tengok baby kak ngah!

cute kan budak ni!


30 may ni pulak, abang aku graduate! alhamdulillah, abang aku cucu first lam family besar aku yang berjaya mendapat segulung diploma. fyi, abang aku sekarang nih tengah sambung ambik degree pulak. syukur, semangat belajar die xpernah padam walaupun banyak dugaan yang die terima sepanjang dia kat menara gading. jatuh bangun semua die redah. aku tabik gile ngan die!
adik aku pulak, 29 may datang sini. sanggup berhabis RM600 semata-mata nak datang sini. lagipun ayah aku support setengah dari harga tiket tu. takpe la. biarlah adik aku sorang ni enjoy puas-puas dulu before die sambung study ambik degree awal bulan july ni, insyaAllah.


love,
emma

Labels:

2 Comments:

Blogger .:: dieylah :: said...

waaa..best eh pat jalan2...kmk sikda cuti..huhu..enjoy jak puas2 k.hik3..:D

April 29, 2010 at 9:31 AM  
Blogger irma farneezah said...

xda jalan jauh2 pun dillah.hehe. dekat2 kl jak. ktk xda cuti ka?

May 1, 2010 at 3:41 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home