Thursday, April 15, 2010

LMC's memories

bagi aku, kat Labuan ni tempat paling best!

boleh jumpa lelaki yang hot-hot dan girl yang gojes-gojes

betul, aku tak tipu! ;)

gambar-gambar kat bawah ni gambar budak2 exschoolmate aku

mendaki bukit kat blakang blok perempuan

kalau korang nak tau, kalo kat atas bukit ni boleh nampak seluruh Labuan

Labuan ni kecik je



menikmati kelazatan pau*pau paling femes di Labuan*



ini dia kawan-kawan yang sangat saya sayang



model tuala



juju, maaf di atas segala kekurangan gambar ini. saya tidak bermaksud untuk mensabotaj juju, tetapi camera tetiba buat hal ;)



bakal menggantikan The Rock!



mak ngan anak



jihan, farid, runnie, jen



mmm..rasanya sapa paling menonjol..*tidak ada unsur-unsur lucah di sini*


awak, awak, awak,

kita kawan sampai mati k!

janji ;)


Labels:

2 Comments:

Blogger Unknown said...

sapa paling menonjol ya..of kos la aku!hahaha..

April 16, 2010 at 4:33 AM  
Blogger irma farneezah said...

hahha..apa nok menonjol ya pok

April 16, 2010 at 6:36 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home